tirsdag den 26. juni 2012

Making cute baby stuff..

Jeg sad med min computer på skødet den anden dag og surfede rundt efter søde baby ting, (igen) vi ikke kunne leve uden, og fandt den ene over priced barnevogns kæde efter den anden, hvorefter den kreative side i mig kom frem og blev enig med sig selv om at det MÅTTE jeg kunne gøre bedre og billigere selv.



Så i går tog jeg ind til midtbyen og gik på jagt i henholdsvis tiger, søstrene grene og den lokale hobby butik.  




Jeg er netop blevet færdig med kæden, og hvis jeg selv skal sige det, så synes jeg at den er blevet ualmindelig nuttet!
Fyldt med en masse farver og former så der er en masse for lille manden at kigge på, og så fandt jeg den sødeste lille cupcake til at hænge i midten, for han er jo søn af en kok og en kageglad far :)

Og sådan kom det færdige resultat til at se ud, jeg mangler blot nogle klemmer ude i enden så den kan hænges fast i vognen, men eftersom vi ikke har den hjemme endnu, så venter jeg lidt med det, så jeg kan få den helt rigtige størrelse. 

Jeg har en del kugler og elastik snor tilbage endnu, så mon ikke jeg skulle se om ikke jeg kunne trylle en lille sutte snor frem til ham også? 

Lots of love, Malene!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar