lørdag den 2. juni 2012

Et nyt livs kapitel

Jeg har været alt alt for dårlig til at få skrevet blogs den seneste stykke tid og jeg har virkelig savnet det, og haft lidt dårlig samvittighed over det. MEN, nu tror jeg at jeg er tilbage for fuld storm, og med helt nye emner at skrive om. Mit liv har ændret sig drastisk.


Jeg har helt ærligt haft for travlt til at blogge.. for travlt med at sidde på min brede bagdel og være gravid! (indsæt kæmpe glæde og lykke! Yay!)





Jeg er i dag knap 4 måneder henne og jeg nyder det i fulde drag, selv min morgen kvalme som godt nok er overstået (heldigvis) nød jeg, for så var der nogle tegn på at jeg virkelig var/er gravid.
Jeg er et utrolig lykkeligt menneske for tiden, tuller rundt i min egen lille drømme verden men en næsten konstant hånd på min lille mave, der vokser sig større dag for dag.


Lige nu venter vi på at vi om 12 dage kan komme til scanning igen for at se vores lille cupcake igen, og finde ud af om det er en lille dreng og at dermed skal købes en masse blåt og biler, eller om det er en lille pige der bor inde i mig og jeg kan gå amok i leopard print og pink.


At være gravid, og vide at der vokser et lille menneske inde i mig, som jeg er så heldig at få lov til at være hjem for og beskytte i ni måneder, er det største, vildeste, mest syrealistiske og fantastiske jeg nogen sinde har og kommer til at opleve.
Mit hjerte voksede sig større den dag jeg så de to streger på testen, og jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at det vil blive endnu større når min lille cupcake kommer til verden om knap 5 måneder.


kærlighed og glæde, Malene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar