torsdag den 26. januar 2012

Oh happy day(s)!

På en eller anden fantastisk måde, så bliver ens dag bare en lille smugle bedere og føles lidt mere som juleaften, når det ringer på døren først på dagen, og man ser at det er posten, med den pakke man har bestilt og gået og glædet sig til i en lille uges tid.

Manden har ment at jeg skal forkæles her i januar månede, og det har han i den grad også gjort, med bøger, så jeg kan få læst lidt mere, parfumen som jeg længe har drømt om, så jeg kan dufte fantastisk af vanille og i dag har det så været ansigtet der har stået for tur med produkter som er 100% naturlige, økologiske og ikke fyldt med alt muligt gejl der bare skader mere end gør gavn, bedere kendt som Burt's Bees.
 Citrus facial scrub, er og bliver min all time favorite. Den er lavet på mandler, pecan, citron skald og andre gode ting, som gør den til noget at det blødeste og dejligste man kan komme på sit ansigt, samtidig med at den fjerner alt død hud, renser, fugter og gør ens ansigt baby blødt, plus at den er mild nok til at kunne bruges hver dag. Jeg har været igennem mange scrubs og synes at de enten er ubehagelige, tørre ud eller noget andet som jo egentligt ikke er meningen, vel?
 Dette er en ny ting på min hylde som jeg synes var værd at teste, en dag creme der næsten kun består af gulerod, som alle jo ved er sundt for huden, men den er også fyldt op med A og C vitamin.
Den er silkeblød af smøre på og utrolig drøj, så man kommer langt med kun en smugle. Plus at den dufter himmelsk!

 En læbepomade, der dufter af cacao, giver en fin mørk farve på læberne, samt en minty frisk fornemmelse, need I say more?


Syntes lige at jeg ville ligge et billede af parfumen ind også, bare fordi at jeg kan og jeg så absolut elsker den!

Tror jeg vil fortsætte med dagens gøremål, vel duftene, blød og med et ny poleret ansigt, mens jeg håber på at den sidste pakke der er bestilt kommer med posten i morgen. 
Ja jeg ved det godt, jeg er møg forkælet og har det alt alt for godt :D

-Loves!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar